Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Να Σ' Αγαπώ Όπως Πάντα..


Θέλω να σε φιλήσω...

Να πιάσω με τα χέρια μου το πρόσωπό σου

να το φέρω κοντά στο δικό μου

και να σε φιλήσω...



   
     Να νιώσω τα χείλη σου πάνω στα δικά μου,
     την ανάσα σου να καίει τα σωθικά μου.
     Και την ώρα αυτή με μιας..να τραβήξω το κεφάλι σου
     τόσο δυνατά που να το ξεριζώσω..
     και να το πάρω αγκαλιά μου..

     Να γεμίσουν τα χέρια κι αγκαλιά μου αίματα,
     να καταλάβεις τότε πόσο σ'αγαπώ..
     Να κολλήσει το αίμα σου πάνω μου,
     να ενωθούμε όπως ποτέ άλλοτε..

     Να σε κρατήσω για πάντα εκεί..
     αγκαλιά μου..
     Να καθαρίζουν τα δάκρυα μου το αίμα..
     και να σ'αγαπώ..
     Να σ'αγαπώ με όλη μου τη δύναμη..
                             Όπως τότε...
                                                  όπως τώρα...
                                                                       όπως πάντα... !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου